Thursday, July 29, 2010

Diskretni heroji

MUZIKA. - Sastav Beogradski sindikat objavio je treći album "Diskretni heroji" koji može besplatno da se daunloduje na sajtu beogradskisindikat.com. Album je posvećen "svima koji vode svakodnevne bitke, koji se ne predaju bez obzira na okolnosti, koji nikada ne stavljaju sebe ispred drugih i koji, pre svega, i dalje veruju u sutra" - piše na sajtu. Izabrani stihovi iz pesme "Gala - socijala":
Beogradski sindikat
Ja sam im'o sve. - Ja nisam im'o ništa... Meni gajba vila! - Ja nemam gde da spavam... Meni zlatni zubi. - Ja imam svaki drugi... Ja letov'o na Kubi. - Ja spav'o sam na klupi... Meni crnkinje u stanu. - Ja nemam stan ni hranu... Ja imam gajbi plazmu. - Ja sanjao sam sarmu... Ja imam dobru karmu. - Ja sam prdeo u čabru.
(ahn)

No comments:

Post a Comment