Thursday, October 21, 2010

Skeč 003 za nikad realizovan show

Voditelj (drži mikrofon u ruci, očigledno prisustvuje kongresu): Poštovani gledaoci, dobrodošli u Čikaonicu! Nisam pogrešio i dobro ste čuli - Čikaonica! Ako bacite pogled iza mojih leđa (kamerman snima i zumira tako da izgleda kao da stvarno prelazi preko njegovih leđa), videćete skup ljudi koji su, u stvari, na Prvom kongresu čikala. Koliko sam shvatio, proglasili su se novom vrstom ljudi koji bar jednom dnevno čikaju drugog da uradi nešto što ovom ne bi palo ni na kraj pameti da uradi. Čikala su na prvom kongresu doneli svoj status i usvojili Zakon čikala. Prvi zakon na kom se temelji ovo novo društvo glasi da niko ne sme da čika drugog a da time može da ugrozi njegov život. Čini se da ovi "novi ljudi" žele da se samo, žargonski rečeno, ludo zabave. Naš sagovornik je prvi predsednik čikala, Njegova zajebana maštovitost, uvaženi Nikanor Malanić. Poštovanje! Kako ste pokrenuli sve ove ljude?
Nj. Z. M. Nikanor Malanić: Čik da ti kažem? Šalim se, naravno! Kao i sve velike stvari, i ova je počela od malog... Događaj među prijateljima - o kome sada ne bih pričao - podstakao me je da pokrenem mašineriju. Kad sam posle tog... događaja... najzad izašao iz zatvora, shvatio sam da je čikanje toliko uzbudljivo da može da postane smisao života... Ali - bez preterivanja. Shvatio sam da može da se pretvori u nešto lepo, ali da u osnovi mora da budu hrabrost i osećanje sreće. Napisao sam "pravila", sada zakone, i počeo sa loženjem ljudi. Uglavnom sam to radio čikanjem, a većina ljudi je na pravi način reagovala i... evo nas ovde...
Voditelj: Saznao sam da ćete održati govor u Skupštini?
Nj. Z. M. Nikanor Malanić: Sakupili smo dovoljno potpisa za peticiju kojom smo tražili samo taj jedan polučasovni govor, a i čikali smo prave ljude. Mnogi poslanici koji sede u Skupštini sada su ovde, na ovom veličanstvenom skupu.
Voditelj: Hvala na predstavljanju! Ovo je bilo samo kratko uključenje sa Kongresa čikala. Dragi gledaoci, ČIK gledajte moju emisiju sutra u 20.00! ČIK se usudite, ali znajte da može da vam promeni život jer je moj gost upravo uvaženi Malanić! Upozoreni ste! Studio.

1 comment:

ah neša said...

dobra ideja koja nije razradjena...

Post a Comment