Tuesday, January 11, 2011

Replike Homera Simpsona

Homer Simpson
Homer se obraća vanzemaljcima:
- Nemojte mene da mučite, imam ženu i decu – mučite njih!
***
Homer, posle svađe sa djubretarom:
- Ja se nikada ne izvinjavam! Izvini, Liza, ali neću da mu se izvinim!
***
Homer daje dobar savet Bartu:
- Bez obzira koliko si dobar u nečemu, postoji bar milion ljudi koji su bolji od tebe!
***
Homer savetuje Lizu i Barta:
- Dobro, deco, pokušali ste da uradite najbolje i očajno ste prošli. Savet: nikad ništa ne pokušavajte!
***
3D Homer:
- Upomoć! Nalazim se na mestu na kome ne znam gde se nalazim!
***
Homer udara po televizoru:
- Glupi televizoru! Budi zabavniji!
***
Homer mašta:
- Kad bismo imali 10.000 dolara… bili bismo milioneri!
***
Homer odbija da uči:
- Fuj, engleski… Meni to ne treba, nikad neću otići u Englesku!
***
Homer, kad je ukrao šećer:
- U Americi prvo imaš šećer, pa moć, pa žene!
***
Homer polaže ispit u večernjoj školi:
- O.K. mozgu: ti ne voliš mene, ja ne volim tebe! Ali, hajde da uradimo ovo, pa da nastavim da te polako ubijam alkoholom!

No comments:

Post a Comment