Thursday, May 12, 2011

Ja, moja ciganska porodica i Vudi Alen


Me My Gypsy Family & Woody Allen
FILM. - U okviru "Slobodne zone", u KC "Rex" (Jevrejska 16), 19. maja u 20.00, biće prikazan dokumentarni film "Ja, moja ciganska porodica i Vudi Alen". Autorka Laura Halilović pre dve godine snimila je film o porodici Halilović koja je pre pedeset godina došla u Italiju iz Jugoslavije i narednih dvadeset i više godina provela život po raznim karavanima.

Ovo intimno putovanje prati prestanak "nomadskog" načina života romske porodice i teškoće privikavanja života u novom "socijanom" stanu. Zabeležen malom amaterskom kamerom, sa sjajnom muzikom, omogućava vedar i nekovencionalan pogled 19-godišnje rediteljke na svoju zajednicu. I dok je ona sama opsednuta filmskim snovima, njena familija iz sve snage pokušava da je ubedi da je pravo vreme da se uda. Jedina uteha i nada joj je Vudi Alen.

Posle projekcije biće upriličen razgovor sa producentkinjom Frančeskom Portalupi. Cena ulaznice je 100 dinara. (Ah Neša)

No comments:

Post a Comment