Tuesday, March 6, 2012

Provajderi...

Scena I

(Ponedeljak, pre podne...)
- Dobar dan. Isključili ste mi internet u subotu u ponoć, a platio sam.
- Da, ali ste platili u subotu pre podne u pošti, a pošto ne radi platni promet kao da niste platili.
- Ali - platio sam, doneću vam uplatnicu!
- Nažalost, kao da niste platili. Uključićemo vam internet uskoro...
- Ali - platio sam - i zahtevam da mi nadoknadite taj jedan dan bez interneta!
- Ako niste zadovoljni, promenite provajdera, nemojte da nas uznemiravate!!!
...
- Dobar dan. Vi ste direktor?
- Da, izvolite.
(Objašnjavam celu situaciju.)
- Dobro vam je rekao kolega - ukoliko niste zadovoljni - promenite provajdera.
- Ali, neću da promenim provajdera, hoću da mi nadoknadite jedan dan jer sam platio!
- (Besno) Šta, bre, hoćete???!!! Evo, daću vam besplatan internet na godinu dana!!!!!!
- Ma, čoveče, hoću samo da mi nadoknadite jedan dan - KOJI SAM PLATIO!
- Dobro!!! Evo, ukucao sam! Nadoknađen vam je jedan dan! Ali, da znate da sledeći put to neće moći!!!
- Hvala!

Scena II

- Dobar dan. Ne radi mi kablovska.
- Dobro. Zapisao sam vaše podatke, javićemo vam.
(Dva sata kasnije)
- Dobar dan. Ne radi mi kablovska, zvao sam pre dva sata.
- Da, znamo. Kolege su na terenu, popraviće.
- To je lepo, ali rekli ste da ćete da mi javite.
- E, pa zamislite kada bismo svima javljali...
- To vam je posao - tražili ste moj broj mobilnog, zapisali, i rekli da ćete da mi javite.
- E, pa ne ide to tako...
(Sutradan)
- Dobar dan. I dalje nemamo kablovsku.
- Da, znam. Veliki je kvar.
- Pretpostavljam da će račun za ovaj mesec biti malo manji?
- A što?
- Pa, nismo imali kablovsku!?
- Šta me briga? Žalite se!
(Posle nekoliko mailova upućenih direktoru, svakodnevnog zvanja direktora - petnaest dana kasnije i dva dana bez kablovske - dobio sam mail u kome me obaveštavaju da će račun biti umanjen za 15 %! I bio je!)



1 comment:

Post a Comment